Ansigts behandlinger

Skin renewal

En nålefri anti age behandling

Skin renewal er en nålefri ansigtsbehandling, der er klassificeret som den næste generation af anti-aging. Behandlingen passer til alle hudtyper og alle aldre.
Det er den eneste ansigtsbehandling, du behøves at investere i, året rundt. behandlingen er bl.a. til dig der har en grov og ujævn hudtekstur, eller lider af mange pigmenteringer.

Det unikke ved denne behandling er, at produktet ikke forårsager ”frosting”, som bio stimulerende peeling normalt gør, og at behandlingen kan anvendes i alle sæsoner uden risiko for lysfølsomhed. Behandlingen betragtes som smertefri og forårsager minimal afskalning. Behandlingen bliver ofte sammenlignet med den meget populære PRX-T33 behandling.

De aktive ingredienser, som behandlingen indeholder, interagerer med huden på celleniveau og bidrager til cellefornyelse samt stimulerer hudens egne vækstfaktorer, som forbedrer huden både direkte, og på lang sigt. Resultatet vil være at se umiddelbart efter behandlingen, en synlig forfinet hud tekstur med masser af glød og reduceret pigmentering.

Skin renewal anvendes i ansigtet for at modvirke og reducere

• Rynker og linjer
• Pigmenteringer/solskader
• Tør hud